Zadania:

  • Wprowadzanie zmian usprawniających proces obsługi klienta
  • Kontakt z klientami i ich bieżąca obsługa (WZ, faktury, zamówienia)
  • Kontrola statusu realizacji zamówień klientów w podległych filiach firmy
  • Kontrola statusu WZ zrealizowanych w podległych filiach firmy
  • Ścisła współpraca z działem logistyki i magazynem
  • Ścisła współpraca z branżowymi firmami wykonawczymi (instalatorami, sklepami instalacyjnymi)
  • Kontakt z firmami transportowymi
  • Wyznaczenie i optymalizowanie tras dostaw towaru do klienta
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi
  • Delegowanie zadań pozostałym pracownikom działu obsługi klienta oraz kontrola ich wykonania
  • Przygotowanie ofert handlowych
  • Przestrzeganie przyjętych standardów oraz procedur
  • Realizacja zadań wynikających z bieżącej działalności oddziału

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • mile widziana znajomość systemów zarządzania gospodarką magazynową WMS i ERP.
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność

Mile widziane:

  • znajomość branży instalacyjno-grzewczej

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Pełne wdrożenie na stanowisko pracy
  • Narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonywania obowiązkówy

Forma kontaktu:

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie aplikacji ze zdjęciem z dopiskiem
Kierownik Działu Obsługi Klienta na adres:
TG Instalacje – Centrala  Sp. z o.o.
ul. Bukowska 49
62-070 Dąbrowa k. Poznania

lub praca@tginstalacje.pl