Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie kartoteką towarową,
- Dbanie o poprawny opis produktu, dokumentacje produktu, kartę katalogową, zdjęcia,
- Zarządzanie cennikiem,
- Porządkowanie cenników dostawców w pliku Excel,
- Wgrywanie cennika do systemu ERP.
- Wprowadzanie nowych produktów do oferty firmy zgodnie z procedurami,
- Analiza oferty dostawców firmy,
- Analiza oferty konkurencji,
- Wyszukiwanie produktów alternatywnych do produktów dostępnych w ofercie firmy,
- Czynny udział w kreowaniu i prowadzeniu polityki produktowej firmy,
- Planowanie i analiza kampanii promocyjnych na wybranych grupach asortymentowych,
Nasze wymagania
- Wykształcenie techniczne,
- Znajomość branży instalacyjno-grzewczej,
- Znajomość systemów ERP,
- Umiejętność pracy na bazach danych,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera – środowisko MS Office w szczególności MS EXCEL,
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- Znajomość branży instalacyjno-grzewczej,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- Możliwość realnego rozwoju zawodowego oraz wsparcie przełożonego,
- Pyszną kawę oraz przyjazną atmosferę.