Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kartoteką towarową,
  • Dbanie o poprawny opis produktu, dokumentacje produktu, kartę katalogową, zdjęcia,
  • Zarządzanie cennikiem,
  • Porządkowanie cenników dostawców w pliku Excel,
  • Wgrywanie cennika do systemu ERP.
  • Wprowadzanie nowych produktów do oferty firmy zgodnie z procedurami,
  • Analiza oferty dostawców firmy,
  • Analiza oferty konkurencji,
  • Wyszukiwanie produktów alternatywnych do produktów dostępnych w ofercie firmy,
  • Czynny udział w kreowaniu i prowadzeniu polityki produktowej firmy,
  • Planowanie i analiza kampanii promocyjnych na wybranych grupach asortymentowych,

 

Nasze wymagania

  • Wykształcenie techniczne,
  • Znajomość branży instalacyjno-grzewczej,
  • Znajomość systemów ERP,
  • Umiejętność pracy na bazach danych,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera – środowisko MS Office w szczególności MS EXCEL,
  • Prawo jazdy kat. B

 

Mile widziane

  • Znajomość branży instalacyjno-grzewczej,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

 

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Możliwość realnego rozwoju zawodowego oraz wsparcie przełożonego,
  • Pyszną kawę oraz przyjazną atmosferę.